Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Augustus 2015 | Denemarken, Skovlunde

Wat heb ik het onwijs naar mijn zin hier! Veel leuke dingen gedaan de afgelopen dagen waar ik jullie graag wat over wil vertellen!

Donderdag hebben we met de hele groep baseball gespeeld. Was erg leuk en het weer was ook erg goed. Na dat uurtje sporten hadden we allemaal flink trek gekregen, gelukkig hadden wij een leuke bbq op de planning staan. Een avond met veel leuke muziek, dansen, lekker eten en een afsluiting met marshmallows, in kaakjes en chocoladepasta, heeerlijk! Gevolgd door de film Pitch Perfect in het bioscooplokaal in de school.

Vrijdag gingen we dan eindelijk naar Kopenhagen. We hebben een maandkaart aangeschaft en kunnen nu dus gaan wanneer we willen. Eerst wat winkeltjes bekeken en daarna natuurlijk nog even naar de kleine zeemeermin (stelt echt niks voor haha). Lekker in een parkje in de zon gelegen en door de stad gelopen. Wat is het een leuke stad, daar ga ik nog vaak heen! Avondeten hebben we gehaald in de Torvehallerne. Erg gaaf een hal met allemaal foodtrucks. Samen met Emiline heb ik Butter Chicken gehaald en een lekkere shake met grapefruit, appel en gember. Echt genoten!

Zaterdag vertrokken we om 10u vanaf het station in Skovlunde. Na wat bijslapen in de trein kwamen we om half 1 aan in een plaatsje vlakbij de Stevns Klint die wij wilden bezoeken. Het gekke was dat de bussen niet meer reden omdat het seizoen over was, maar de Deense bewoners waren onze redders. Een lieve vrouw en haar collgega hebben ons naar de bergen gebracht, dat scheelde weer een uur lopen! Daar aangekomen stond ik bijna met mijn mond open. Wat was het mooi. Veel gewandeld, weer in de zon gelegen en zelfs nog in het stinkende water gevallen haha ook mijn lompheid heb ik meegenomen naar Denemarken. Na 2,5 uur zoeken hadden we eindelijk de trein weer gevonden. In de trein gingen we zitten in de stiltecoupe. De bedoeling was om te slapen, dat liep alleen een beetje anders haha. Anne kreeg plots de slappe lach en stook ons allemaal aan. Daar zit je dan met 8 mensen in de stiltecoupe en de tranen rollen over je wangen van het lachen. Gelukkig vonden de meeste Denen het niet erg. Ook zij kregen de slappe lach. Na 50 minuten waren we blij dat we eindelijk konden stoppen met lachen, ik had mijn buikspieren weer goed getraind (;.

Vandaag is er al weer bijna een week voorbij. Wat gaat het snel! Werd gelukkig lekker pas om 11u wakker en iedereen doet lekker rustig aan vandaag. Het is de laatste dag met goed weer, dus ik denk dat ik zo nog even naar het strand ga bij Kopenhagen!

  • 24 Augustus 2015 - 07:28

    Mam:

    Leuk om te lezen Inge. We hebben voor oma Sluijs een uitdraai gemaakt.XXXMam

  • 26 Augustus 2015 - 13:46

    Coby En Bep Vianen:

    Ook wij vinden het een leuk verslag. Heel fijn Inge dat je ons op de hoogte houdt van al je belevenissen.

  • 26 Augustus 2015 - 20:53

    Irene:

    Leuk om je verslagen te lezen en foto's te zien Inge. Het is een gezellige groep zo! Geniet lekker en we blijven je volgen. Groetjes Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Skovlunde

Inge

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 6816

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 14 November 2015

Denemarken en Noorwegen

Landen bezocht: