Eerste dagen in Skovlunde! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Skovlunde! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Skovlunde!

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Augustus 2015 | Denemarken, Skovlunde

Maandag 17 augustus was het dan eindelijk zover! Ik had me steeds voorgenomen om niet te gaan huilen bij het afscheid nemen, maar helaas haha het was moeilijker dan ik dacht.. Gelukkig waren de tranen snel weer over en leerde Carina en ik twee andere meiden van de course kennen uit Den Haag. Dat was gelijk al erg gezellig! Onze vlucht had helaas wat vertraging, waardoor we overal te laat aan kwamen. Na een gezellige trip met de trein en veel te zware koffers kwamen we aan in Skovlunde, de plaats waar ik in Denemarken verblijf. We moesten een soort speurtocht van briefjes afleggen om de campus te vinden. Op de campus aangekomen was er weinig tijd om kennis te maken. We waren zo laat dat we gelijk met de hele groep boodschappen gingen doen. Lekker hectisch met 20 mensen haha. Wraps werd het voor de eerste avond. Met zijn allen hebben we gekookt. Dit was erg leuk. Iedereen deed wat en ik heb heel veel gelachen bij het eten. Na het eten was iedereen erg moe en het was al laat dus iedereen had een momentje voor zichzelf. Ik heb mijn koffer uitgepakt en met de leuke foto's en kaartjes die in mijn koffer zaten mijn kamer een beetje opgevrolijkt. Het slapen in de container is als kamperen en ook de 'badkamer' in de school is erg gek, maar dat zal wel snel wennen!
De 2e dag hadden we een welkomstontbijt en wat activiteiten om elkaar beter te leren kennen met alle leraren, wat een gezellige mensen! Ook hadden we een workshop maskers maken, dat was leuker dan ik dacht! Ik leerde de groep al steeds beter kennen en het was erg gezellig met de meiden uit Den Haag en 2 Spaanse jongens en een meisje. Met dat groepje zijn we naar de winkel gegaan en dat is nu ons eetgroepje. We hebben de muziek hard aangezet en iedereen danste en zong mee tijdens het maken van de pasta. Op de foto kun je ons groepje zien! In de avond even geskypt met mijn lieve ouders en zusje en daarna nog een spel gespeeld.

Dag 3 begon met een douche bij de gymzalen. Erg wennen hoe je daar met 8 andere meiden staat, maar dat viel uiteindelijk allemaal heel erg mee! Om 09:00 hadden we onze eerste drama les, waar ik onwijs heb gelachen. Het weer hier was super goed, 26 graden en alleen maar zon! We hebben de hele middag lekker in de zon gelegen en net nog even onze maskers van dinsdag afgemaakt, zodat we vrijdag vrij zijn en naar Kopenhagen kunnen! Ik verbaas me hoe makkelijk het gaat met mijn Engels en het is heel grappig hoe snel je al in het Engels gaat denken! Het is nu 19:30 en ik ga maar eens helpen met koken!!

  • 19 Augustus 2015 - 20:46

    Marina:

    Ha Inge
    Leuk om een blog bij te houden.
    Zo lezen we je grote avontuur.

    Have fun.
    Marina

  • 19 Augustus 2015 - 21:44

    Erna:

    Leuk om zo je belevenissen mee te maken.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet maar lekker.

    Liefs Pap&mam

  • 20 Augustus 2015 - 01:20

    Mirjam :

    Leuk dat je ons meeneemt in jouw avontuur!
    Heel veel succes en plezier!

  • 20 Augustus 2015 - 20:41

    Wijnand En Julia Oostveen:

    een hele ervaring voor je .veel plezier en veel ervaring opdoen.groeten van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Skovlunde

Inge

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 6817

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 14 November 2015

Denemarken en Noorwegen

Landen bezocht: