Genieten - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu

Genieten

Blijf op de hoogte en volg Inge

03 November 2015 | Noorwegen, Oslo

Van donderdag de 22e tot zaterdagavond hele fijne dagen gehad met mijn familie! ze hebben donderdag mijn kamer gezien en we hebben in mijn geweldige kamer gelucht. Vervolgens zijn we naar het Sognsvann meer gegaan vlak naast mijn kamer. Blijft een mooi plekje! Na een wandeling om het meer zijn we met de trein vertrokken naar ons huis. super groot en luxe! Mama heeft in de avond heerlijk gekookt en vervolgens hebben we een leuk avondje spelletjes gespeeld. Ik kan dan eindelijk ook hartenjagen (;. Vrijdag lekker ontbeten en wat toeristische plekjes bezocht. Vervolgens een gave cruise gemaakt naar de Oslo Fjords. Erg mooie vakantiehuizen gezien. s'Avonds lekker pizza gegeten en jaja ik heb hartenjagen die avond gewonnen! Zaterdag was het tijd om te shoppen en hebben we gezellig koffie gedronken met mijn vrienden. Wat waren ze blij met de stroopwafels haha. s'Avonds een heerlijke steak gegeten in een restaurant, wat had ik een goed stukje vlees gemist! In de avond was het weer tijd om afscheid te nemen.. Blijf er slecht in, maar gelukkig is het nu maar voor een korte periode. Al met al zeer genoten van de familiemomentjes!! Mijn avond werd snel weer opgevrolijkt door avondje uit met vrienden. Zondag met Max een rondje hardgelopen om het Sognsvann meer en s'avonds lekker met Mirthe gekookt en weer Flikken Maastricht gekeken.
Vorige week was een week van elke dag school en daarna met Daniëlle in het Espresso House hard gewerkt aan ons artikel. Elke dag de dag lekker afgesloten met een bezoekje aan de sportschool. Vrijdag en zaterdag was het tijd voor mijn eerste Halloween feestjes, was erg leuk! Helaas is mijn jas alleen gestolen bij het uitgaan..
Verder afgelopen weekend lekker rustig aan gedaan. Deze week even de laatste puntjes op de I zetten van mijn artikel, lesjes volgen op school en verder zo veel mogelijk tijd doorbrengen met mijn vrienden. Over minder dan 2 weken vlieg ik alweer naar Nederland...

  • 03 November 2015 - 20:29

    Erna:

    Het was heerlijk om bij je te zijn en te zien hoe jou leven daar eruit ziet. Wat een leuke vrienden heb je daar!
    Jammer voor je dat het eind in zicht is, het zal wennen worden voor je,maar... voor ons heerlijk dat je weer thuiskomt!
    XXXMam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Inge

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 6806

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 14 November 2015

Denemarken en Noorwegen

Landen bezocht: