Laatste weekje.. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu Laatste weekje.. - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu

Laatste weekje..

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 November 2015 | Noorwegen, Oslo

Nu is het dan toch echt zover. Laatste 6 dagen. Deze hele week lekker veel leuke dingen gedaan met vrienden! Dinsdag met Danielle op stap gegaan en weer even de toerist uitgehangen nu het nog kan. Hele lekkere hamburger en zoete aardappel frietjes op bij een foodtruck en daarna naar het nobel prijs museum geweest. Was voor mij heel erg indrukwekkend, helemaal met alle verhalen over Israël van Danielle erbij. Avond afgesloten met eigen gemaakte pizza met Max, Sebastian en Danielle (was niet helemaal gelukt, maar was leuk!). Woensdag heerlijk met Mirthe gegeten en weer gezellig Flikken Maastricht gekeken. Donderdag heb ik dan na 3 maanden eindelijk weer sushi gegeten en wat voor haha. Voor het eerst in mijn leven kaviaar op, lekker! Vervolgens nog een leuke film gekeken en weeer een leuke avond gehad met Max, Sebas en Danielle. Vrijdag gezellig diner gehad met de Spaanse en Danielle en daarna naar mijn klas gegaan om voor de laatste keer nog weerwolven te spelen. Zaterdag gingen we heerlijk uit eten voor Emiline haar verjaardag. Super lekkere butter chicken op in een Indiaans Restaurant, drankjes gedaan in de Evergreen bar en daarna de avond afgesloten met een laatste avondje uitgaan in Oslo! Erg vermaakt weer. Zoals je al kunt lezen eet ik geen een avond alleen hier haha. Vanmiddag lekker een brunch gehad met mijn buurmeisje Maria en straks gaan we er nog maar even een gezellig avondje achteraan plakken. Weer eten met de Spaanse en Danielle en daarna naar een Jazz optreden. Ben benieuwd! Komende week zit ik lekker vol, iedereen nog voor een laatste keer zien, inpakken, schoonmaken en jaa helaas... Afscheid nemen :(

• 09 November 2015 - 19:09

Papa:

Veel plezier en nog sterkte met je laatste opdracht en dan zien we je weer graag terug in ons gezin zaterdag. Geniet deze laatste dagen nog van Oslo en van je vrienden.