Wat een inspiratie! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu Wat een inspiratie! - Reisverslag uit Skovlunde, Denemarken van Inge Sluijs - WaarBenJij.nu

Wat een inspiratie!

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 September 2015 | Denemarken, Skovlunde

Week 5 hier in Denemarken is weer voorbij gevlogen! Nog maar anderhalve week en dan gaan we met de boot naar Noorwegen! Aan de ene kant heel erg jammer dat ik hier straks weg moet, ben echt weg van Kopenhagen, ga die leuke stad nog missen. Ook ga ik een aantal mensen in de groep ook missen. Het zal toch wel even gek worden straks in Oslo op een studentenkamer zonder elke dag te leven met 20 mensen en in een school te leven! Ondanks dat ik heel wat luxe van thuis heb moeten inleveren bevalt het me hier echt onwijs! Helaas is de groepssfeer helaas wat achteruit gegaan de laatste dagen. Je gaat na een paar weken ook de vervelende kanten van mensen leren kennen en dat maakt wat nare gevoelens bij me los. Gelukkig heb ik een leuke groep met de Spanjaarden en meiden uit Israël waar ik nu voornamelijk mee optrek en heel veel lol mee heb! Helaas zitten we niet allemaal bij elkaar in Oslo, maar we gaan elkaar vast veel opzoeken.
Begin van de week veel op school tijd besteed aan het maken van mijn pop voor de voorstelling, boodschappen gedaan en lekker even rustig aan gedaan. Woensdag ook nog naar de fysio geweest. Jorge ging met me mee, dat was wel even fijn in zo'n ander land. Na een flink pijnlijke behandeling en wat oefeningen voor thuis, is gelukkig wel de pijn in mijn rug verminderd. Mag ook weer rustig beginnen met sporten, dat doet me heel goed!
Donderdag en vrijdag kregen we les van 2 vrouwen die 20 jaar geleden ook deze course volgden. Ze hebben ons geleerd hoe we sprookjes kunnen toepassen in de school. 2 onwijs inspirerende dagen en heel erg veel gelachen. Alle spellen en opdrachten met onze groep uitgevoerd en ik denk dat ik ze zowat allemaal wel kan gaan toepassen in de stages! Vrijdag gingen we zelfs een dagje naar het bos. Er was een groot kampvuur en het was echt super mooi daar! Er werden sprookjes verteld, bosspellen gespeeld en eigen sprookjes figuren gemaakt in de natuur. Gaaf om zelf te beleven wat je met die kinderen kunt gaan doen!
Donderdag na school nog gezellig met de Spanjaarden en meiden uit Israël naar Kopenhagen geweest. Lekker wat rondgelopen en uiteindelijk in onze favoriete vintage bar beland. Daar lekker een wijntje gedronken en een paar uur fanatiek Mastermind gespeeld in teams. Was weer erg gezellig!
Vrijdag avond zijn we nog een keer een avondje uit geweest in Kopenhagen en verder het weekend lekker lui aan het zijn. Kamer weer opgeruimd alles gewassen en gisterenavond lekker Nederlands pannenkoeken gegeten met de Spanjaarden op Spaanse tijd (22u). Vanmiddag gaan we even lekker een uurtje oefeningen doen in de gymzaal.
Al met al weer een leuke week gehad. Helaas is onze treinkaart nu verlopen en moeten we de komende week heel veel aan onze voorstelling werken, dus ik zal niet meer heel veel in Kopenhagen zijn. Maar we gaan er hopelijk nog een leuke tijd van maken en ik ga nog even goed genieten van mijn laatste dagen in Denemarken. Time Flies!!

  • 22 September 2015 - 21:03

    Papa:

    Weer een leuk verslag Inge. Succes nogmaals met de voorstellingen.

  • 24 September 2015 - 08:25

    Erna:

    Wat gaaf wat je allemaal beleefd. Ook al ben je niet lijfelijk bij ons, door deze verhalen maak ik het toch allemaal mee. XXXMam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Skovlunde

Inge

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6798

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2015 - 14 November 2015

Denemarken en Noorwegen

Landen bezocht: